
Süper Lig’in 4. haftasında Beşiktaş, sahasında Sivasspor’u 2-0 mağlup ederek 3 puanın sahibi oldu.
Beşiktaşlı futbolcu Gedson Fernandes, Sivasspor maçı sonrası açıklamalar yaptı.
“İSTEDİĞİMİZİ ALDIK”
Gedson Fernandes yaptığı açıklamada, “Biraz zor maçtı, hedefimiz olan 3 puanı aldık. İstediğimizi aldık. Şimdi milli maç arası var. Bu galibiyeti kutlayıp dinlenme zamanı şimdi…” dedi.
“GOL ATTIĞIMIZ İÇİN MUTLUYUM”
Attığı gol ile ilgili konuşan Gedson, “Gol attığım için her oyuncu gibi mutluyum. Önemli olan nokta, defansif olarak da iyi olmamız. Az gol yediğimiz zaman, hücumda her şeyi yapabilecek iyi oyunculara sahibiz. Önemli olan kazanmak ve takım olarak iyi oynamak.” açıklamasını yaptı.

Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026
1
Fernando Santos: Aboubakar’ın isteği var
1186 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1167 kez okundu
3
Bodrum FK Başkanı Fikret Öztürk olaylı Eyüpspor maçı sonrası sessizliğini bozdu
1040 kez okundu
4
Erden Timur: Ali Koç önceden garanti mi aldı?
1018 kez okundu
5
Ali Koç’tan Aziz Yıldırım’a: “Siz çıldırdınız mı ya, akli melekelerinizi mi kaybettiniz?”
992 kez okundu