Düzce Valisi Selçuk Aslan, sağlığa olan faydaları ile süper meyve olarak adlandırılan aronyanın Kaynaşlı’da hasadını gerçekleştirdi.
Düzce verimli toprakları ile çeşitli meyve ve sebzelerin yetiştirilme noktalarından birisi olmaya devam ediyor. Bu çerçevede Düzce Valisi Selçuk Aslan, sağlığa olan faydaları ile bilinen ve “süper meyve” olarak adlandırılan aronyanın hasadına katıldı. Sazköy’ünde katılımcılarla aronya meyvesi toplayan Vali Aslan, “İl genelinde yıllık 90 tonu aşan ürünü katma değerli hale getirerek, bölge çiftçisinin ekonomik kalkınmasını sağlamayı amaçlıyoruz” ifadelerini kullandı. Program sonunda katılımcılara aronyadan üretilen, ekmek, kek, reçel ve meyve suyu ikram edildi. – DÜZCE
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026
1
Oğuzhan Koç: Hazal çocukluk hayalimi hediye etti
5421 kez okundu
2
Doğru emzirme yöntemleri nelerdir, sütün yettiği nasıl anlaşılır?
2070 kez okundu
3
Taylor Swift yeni albüm planları için düğmeye bastığını sosyal medyadan duyurdu!
1638 kez okundu
4
Bu kış kombinlere doyacağınız onlarca model ve onlarca detay.
1558 kez okundu
5
Takı ve makyaj uyumuna trend örnekleri sizler için derledik.
1542 kez okundu