
Türkiye Güreş Federasyonunun açıklamasına göre, Arnavutluk’un başkenti Tiran’da yapılan Muhamet Malo Turnuvası’nın son günündeki grekoromen müsabakalarında mindere çıkan Türk sporcular, 4 madalya kazanırken, organizasyonu ikinci sırada tamamladı.
KEREM, EMRE VE BURHAN ŞAMPİYON OLDU
Organizasyonda 63 kiloda güreşen Kerem Kemal’dan sonra Emre Mutlu (55 kilo) ve Burhan Akbudak (82 kilo) da şampiyonluğa ulaştı.
Mehmet Mustafa Şahin (72 kilo) ve Muhammed Hamza Bakır (130 kilo) ise gümüş madalyayı boynuna taktı.
Elvira Süleyman Kamaloğlu kadınlar 57 kiloda gümüş, Feyzullah Aktürk ise serbest stil 92 kiloda bronz madalya almıştı.


Kaynak: Anadolu Ajansı (AA)Fatih Yıldırım
Yazar
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Fernando Santos: Aboubakar’ın isteği var
1188 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1169 kez okundu
3
Bodrum FK Başkanı Fikret Öztürk olaylı Eyüpspor maçı sonrası sessizliğini bozdu
1042 kez okundu
4
Erden Timur: Ali Koç önceden garanti mi aldı?
1020 kez okundu
5
Ali Koç’tan Aziz Yıldırım’a: “Siz çıldırdınız mı ya, akli melekelerinizi mi kaybettiniz?”
994 kez okundu