Erzurum Teknik Üniversitesi (ETÜ) Spor Bilimleri Fakültesi Antrenörlük Eğitimi Bölümü öğrencisi Şeyma Düztaş, Türkiye Ferdi Boks Şampiyonası’nda Gümüş madalya kazandı.
20-26 Ocak tarihleri arasında Kocaeli Darıca’da 39 şehirden 130 sporcunun katılımıyla gerçekleşen Türkiye Ferdi Boks Şampiyonası’nda +81 kiloda mücadele eden ETÜ’lü Şeyma Düztaş Türkiye ikincisi olarak gümüş madalyanın sahibi oldu.
Madalya töreninin ardından açıklamalarda bulanan Düztaş büyük mutluluk yaşadığını belirterek, uluslararası müsabakalarda da ülkemizi ve ETÜ’yü en iyi şekilde temsil etmek istediğini ifade etti. – ERZURUM
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
20 Haziran 2026SPOR
20 Haziran 2026GÜNDEM
20 Haziran 2026SPOR
20 Haziran 2026SPOR
20 Haziran 2026GÜNDEM
20 Haziran 2026GÜNDEM
20 Haziran 2026
1
Fernando Santos: Aboubakar’ın isteği var
1187 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1167 kez okundu
3
Bodrum FK Başkanı Fikret Öztürk olaylı Eyüpspor maçı sonrası sessizliğini bozdu
1041 kez okundu
4
Erden Timur: Ali Koç önceden garanti mi aldı?
1018 kez okundu
5
Ali Koç’tan Aziz Yıldırım’a: “Siz çıldırdınız mı ya, akli melekelerinizi mi kaybettiniz?”
992 kez okundu